furudalskan.blogg.se

Åren som gått.

Kategori: Allmänt

 
Det är så otroligt längesedan jag uppdaterade här och det har ju hunnit gå år!
Så jag tänkte mig ett litet inlägg med några av guldkornen jag samlat ihop sen sist.
 
 
Vi är inne på vårt sjuttonde (!!!) år tillsammans and are still going strong.
Han är den bästa jag vet. ❤
 
 
Med hjälp av otroligt kär vän har jag tagit mina första (nåja, sedan länge iaf) steg som hästtjej. Här är jag och Nordsvenskan Nova på skogspromenad.
 
 
Nova.
 
 
Här är hon. En av mina absolut bästa vänner tillsammans med sin Nova. ❤
 
 
Lille söta Vandra, inte att förglömma.
 
 
Och här är dom på tjejmiddag på min bro.
Två människor som kommit att betyda så otroligt mycket för mig.
 
 
Min älskade unge Bjära.
Många är promenaderna och äventyren vi hunnit med under de senaste åren.
 
 
Här är hon som betyder mest av allt. Min konstanta. ❤ (Och Eilert såklart)
 
 
Eilert. ❤
 
 
Ungen. ❤
 
 
Här är vi på promenad efter fäbodstigen upp till Ärteråsen.
 
 
 
 
 
 
Idag gick vi ut hårt och jag påbörjade min skidåkarkarriär.
 
 
 
 
Jag har vart med och jagat älg.
 
 
Otroligt vackra Ärteråsen.
 
 
Min kärlek. ❤
 
 
 
Jag och Linda har skaffat hushållskaniner av rasen Gotlandskanin.
Vi är i startgroparna och ska para honorna så fort det blir februari.
Det ska bli så otroligt spännande och jag känner mer och mer hur självklart det är att kunna "ordna" sin egen, jyssta mat.
 
 
På promenad runt Östansjön.
Kommentera inlägget här: